A Hyundai-Dabas Politreff Kft. adminisztrációs feladatok ellátásra munkatársat keres

Politreff Kft.
Dabas
2019. 11. 13.


Egy kedves, vidám alaptermészetű, proaktív, ügyfelekkel is bánni tudó kollégát keresünk, aki képes rövid idő alatt elsajátítani a munkájához szükséges ismereteket. Csapatban együttműködő, ugyanakkor szeret és tud önállóan dolgozni. Olyan jelentkezőt várunk, aki hosszabb távon szeretne egy hajóban evezni velünk.

Jelentkezni szakmai önéletrajz megküldésével lehet a "Jelentkezem" gombra kattintva.

Tájékoztatjuk, hogy pályázatának megküldésével Ön hozzájárul személyes adatai Adatkezelési Tájékoztató II/2. pontja szerinti kezeléséhez, mely hozzájárulást bármikor jogosult visszavonni.

Feladatok

  • adatrögzítés, szerviz munkalapok megnyitása (napi)
  • beérkezett alkatrészek készletre vétele (napi)
  • beérkező számlák rögzítése (heti)
  • egyéb adminisztratív feladatok az Infomátrix ügyveti rendszer használatával
  • ügyintézés hivatalban, postán

Elvárások

  • középfokú iskolai végzettség
  • felhasználói szintű számítógépkezelői ismeretek
  • MS office programok gyakorlott használata: Excel, Word, Outlook
  • B. kat. jogosítvány

Előnyök

  • pénzügyi számviteli ismeretek
  • hasonló területen szerzett tapasztalat

Amit kínálunk

  • Stabil munkahely a Dabason található a Hyundai autószalon, vizsgaállomás és szerviz, immár 18 éve.
  • Egy műszakos munkarend, 8-17 óráig tartó munkaidő, hétfőtől-péntekig.
  • Bérezés megegyezés szerinti fix havibér, próbaidő leteltét követően béren kívüli juttatás.

Információk az állásról


Foglalkoztatás jellege

  • Teljes munkaidő 8 óra

Munkarend

  • Általános

Beosztás

  • Beosztott