Adminisztráció, irodai munka

Adminisztrációs munkatársat keres a Hyundai Dabas - Politreff Kft.

Az álláshirdetés több mint 40 napja lett feladva.
Munkavégzés helye: Dabas
2019. 05. 02. 11:01
Jelentkezem

Hyundai márkakereskedés, márkafüggetlen szerviz és vizsgaállomás adminisztrációs munkatárssal bővítené csapatát.


Feladatok:

  • Infomátrix programban  bejövő számlák rögzítése, kimenő számlák elkészítése, raktári bevételezés, banki tételek rögzítése, pénztár tételek rögzítése, autók adásvételével - biztosítási ajánlatok bekérésével kapcsolatos adminisztrációs, nyilvántartási feladatok ellátása, műszaki vizsgáztatással, szervizeléssel összefüggő adminisztrációs feladatok, adatrögzítés.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség, B. kat. jogosítvány. 
  • A felhasználói szintű számítógépes ismeret, számolási-írási-szövegértelmezési készség, valamin a korrekt, kulturált viselkedés és megjelenés alap feltétel.

Előnyök:

  • Idegennyelv és pénzügyi-számviteli ismeretek előnyt jelentenek, de nem feltétel.

Amit kínálunk:

  • Egy műszakos munkarend, 8-17 óráig, kulturált környezet, havi fix bérezés, cafetéria a próbaidő leteltét követően.
Jelentkezem
Az Ön neve:
Az Ön e-mail címe:
Üzenet, pályázat szövege:
Önéletrajz feltöltése:
Fájl törlése
Engedélyezett formátum: doc, docx, pdf
Maximális fájl méret: 5 MB
További dokumentumok:
További dokumentum feltöltése
Anti-Spam:
Az Adatkezelési tájékoztatót megismerte, elfogadta, és kifejezetten hozzájárul az álláshirdetés kapcsán az adatai kezeléséhez a tájékoztatóban foglaltak szerint.